Τι είναι το Hosting;

Το hosting, ή φιλοξενία ιστοσελίδων, είναι η υπηρεσία που επιτρέπει σε άτομα και οργανισμούς να δημοσιεύουν τις ιστοσελίδες τους στο διαδίκτυο. Όταν φτιάχνετε έναν ιστότοπο, όλα τα αρχεία και οι πληροφορίες που τον αποτελούν πρέπει να αποθηκεύονται κάπου ώστε να είναι προσβάσιμα από οποιονδήποτε χρήστη του διαδικτύου. Εδώ έρχεται το hosting να παίξει τον ρόλο του.

Οι πάροχοι υπηρεσιών hosting προσφέρουν χώρο σε ειδικούς υπολογιστές, που ονομάζονται διακομιστές (servers), όπου αποθηκεύονται τα αρχεία του ιστότοπού σας. Αυτοί οι διακομιστές είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και λειτουργούν 24/7, διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας είναι πάντα διαθέσιμος στους επισκέπτες σας.

Continue Reading

Τι είναι το Domain Name;

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση του διαδικτύου έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Σχεδόν κάθε δραστηριότητα, από την επικοινωνία και την ενημέρωση μέχρι τις αγορές και την εκπαίδευση, πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου. Κεντρικό ρόλο σε αυτή την ψηφιακή πραγματικότητα παίζουν τα domain names, τα οποία αποτελούν τη “διεύθυνση” των ιστότοπων που επισκεπτόμαστε. Ας εξετάσουμε λοιπόν τι ακριβώς είναι τα domain names, πώς λειτουργούν, και γιατί είναι τόσο σημαντικά.

Continue Reading

Συχνές Ερωτήσεις και απορίες σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδων.

Αν είστε επιχειρηματίας, ελεύθερος επαγγελματίας ή απλά κάποιος που θέλει να δημιουργήσει την προσωπική του διαδικτυακή παρουσία, αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις βασικές πτυχές και τις απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε.

Continue Reading

Τι είναι η Ψυχολογία Καταναλωτή και πως μπορώ να την εφαρμόσω για την καλύτερη λειτουργία της επιχείρησής μου;

Τι είναι η Ψυχολογία Καταναλωτή;

Η Ψυχολογία Καταναλωτή είναι η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αποφασίζουν τι να αγοράσουν, πότε και πώς να το αγοράσουν. Εξετάζει τις συναισθηματικές, γνωστικές και κοινωνικές διεργασίες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις. Μέσω της κατανόησης αυτών των παραγόντων, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαμορφώσουν στρατηγικές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.

Continue Reading

Συμβουλές και προτάσεις για τη δημιουργία περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα

“Απαιτείται η επιχείρησή μου να είναι ενεργή στα social media;
Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύω αναρτήσεις;
Ποιο είδος περιεχομένου να ανεβάζω;
Δεν έχω χρόνο για δοκιμές και το TikTok δεν ταιριάζει με το προφίλ μου.
Ντρέπομαι και δεν θέλω να εμφανίζομαι στο Instagram.
Δεν είμαι επαγγελματίας.
Τι πρέπει να κάνω και ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση;
Αρκεί να ανεβάζω απλώς αναρτήσεις με τα προϊόντα μου ή όταν έχω κάτι σημαντικό να πω;”

Αυτά και πολλές άλλες απορίες έχουν τεθεί από ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ανά τους κλάδους, κατά τις συχνές συζητήσεις μας για τον ενισχυτικό ρόλο της εικόνας τους. Πολλές είναι οι εταιρείες που διστάζουν, αντιμετωπίζουν δυσκολίες ή απλά δεν έχουν ποτέ τον χρόνο να δημιουργήσουν περιεχόμενο και αναρωτιούνται πώς θα εξελίξουν την παρουσία τους στα κοινωνικά μέσα. Σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε όλες τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, παρέχοντας συγκεκριμένες προτάσεις, συμβουλές και τις καλύτερες πρακτικές για τα κοινωνικά μέσα.

Continue Reading

100% επιδότηση κατασκευής eshop μέσω ΕΣΠΑ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω της πανδημίας και του σχετικού lock down έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της νέας πραγματικότητας της αγοράς.

Η εταιρεία μας αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα ηλεκτρονικά καταστήματα με σκοπό να πρωταγωνιστούν στον κλάδο τους και να παρέχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση στην εκάστοτε επιχείρηση.

Continue Reading

Τα 10 Συχνότερα Λάθη Ιστοσελίδων Και Πώς Να Τα Διορθώσετε

Έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να την ελέγξετε ή να την βελτιώσετε; Επικοινωνήστε μαζί μας για να μας συμβουλευτείτε. Στην πολύχρονη εμπειρία της Net Design, συναντούμε συχνά πελάτες που διαθέτουν ήδη μια κακοσχεδιασμένη ή απαρχαιωμένη ιστοσελίδα και ζητούν να τη βελτιώσουν και να την εκσυγχρονίσουν στα επίκαιρα δεδομένα της αγοράς. Ακολουθούν μερικά από τα πιο συχνά προβλήματα που παρατηρούμε, καθώς και τρόποι για να διορθωθούν.

Continue Reading

Τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα και ξενοδοχεία

Οι τρόποι διαφήμισης για τουριστικά καταλύματα σίγουρα είναι πάρα πολλοί. Πιθανόν ήδη να έχετε αναζητήσει σε διάφορες ιστοσελίδες για τους καλύτερους από αυτούς, συμπεραίνοντας ότι όλοι σας προτείνουν τα ίδια και τα ίδια. Αυτός είναι και ο λόγος που πήραμε την απόφαση να ετοιμάσουμε έναν αναλυτικό οδηγό, για το πώς μπορείτε να προωθήσετε το τουριστικό σας κατάλυμα, με τον βέλτιστο τρόπο.

Continue Reading

Βρες τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για την ιστοσελίδα σου

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι όροι που χρησιμοποιούνται στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας και περιγράφουν ή χαρακτηρίζουν το θέμα της ιστοσελίδας. Συνεπώς, η επιλογή των keywords που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να έχουν άμεση σχέση με αυτό που αναζητούν οι χρήστες, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστείτε στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Continue Reading